Pred skoraj dvema letoma je Eduard Miler začel triletni mandat tako imenovanega umetniškega koordinatorja Slovenskega stalnega gledališča Trst. Zdelo se je, da bo gledališki režiser z več kot 40-letno kariero in velikimi ambicijami (»odpreti teater v različne smeri«) obrnil trend hiše, v kateri so krize ciklične. Zdaj se mu je javno uprl celoten igralski ansambel. Zaupanje je porušeno, pravi Miler. pogledi več »
Več iz medija
Turizem tako in drugače
Ljudje nismo bili še nikoli tako mobilni kot danes. Razdalje, ki so jih raziskovalci in pustolovci pred stoletji premagovali tedne in mesece ter bili ob tem... pogledi več »
Spoštovani uporabnik
Spletna stran ni aktivna, omogoča pa dostop do arhivskih vsebin. pogledi več »
»Sem plesalec, zato ne bi posploševal«
Matej Kejžar je po izobraževanju na amsterdamski plesni akademiji SNDO (School for New Dance Development), pri Trishi Brown v New Yorku ter podiplomskem... pogledi več »
Glava je za obračanje
Kunsthaus Zürich je letos poleti pripravil obsežno retrospektivo umetnika Francisa Picabie, čigar ime ni nepoznano, a je bil, kot sta zatrdili kustosinji... pogledi več »
Ustvarjalen v 91. letu starosti
Karel Zelenko v svojem 91. letu še vedno ustvarja. Na pregledni razstavi v Mednarodnem grafičnem likovnem centru (MGLC) v ljubljanskem Tivoliju so na ogled... pogledi več »
Knjige, h katerim se vračamo
Katere so tiste knjige, ki jih lahko beremo znova in znova, pa se jih ne naveličamo, nasprotno, zdi se nam, da jih bomo šele ob ponovnem branju lahko do konca... pogledi več »
Od Amarcorda do virtualne resničnosti
Včeraj se je začel eden najbolj priljubljenih filmskih festivalov na Hrvaškem, mednarodni Motovun film festival, na katerem si zaradi očarljivega istrskega... pogledi več »
Vsako uho svojo glasbo najde
Že 26. poletje zapored festival Okarina na Bledu poskrbi za glasbeno drugačnost. Leo Ličof, njegov ustanovitelj in umetniški vodja, napoveduje, da bodo letos... pogledi več »