petek, 29. marec 2024

Jezik mora živeti, da lahko preživi

Za slogane je zelo pomembno, da ujamejo prevladujočo miselnost svojega časa, saj le tako lahko vzpostavijo močan odnost s potrošnikom, in to je z nekaterimi slogani odlično uspelo Applu in McDonald'su. Toda v želji zaobjeti vsak trg nekaterie globalne znamke končajo z nejasnim ali zmedenim sporočilom, pravi lingvistka in leksikografka Susie Dent, ki bo na govorila o pomembnosti izbire besed v sloganih.   siol več »

Več iz medija

POKAŽI VIRE
+
Delo Dnevnik Primorske Siol 24ur RTV Slo N1 Svet24 Žurnal Slovenske novice Reporter Finance Forbes Mladina Ekipa Necenzurirano Preiskovalno Požareport Nova24 SEZNAM VSEH VIROV
+
Pokaži kategorije
+
Domov Slovenija Svet Gospodarstvo Šport Scena Kronika Zanimivosti Tehnologija Kultura Zdravje Prosti čas Drugo