petek, 26. april 2024

Potencialni franšizojemalci najprej vprašajo, zakaj pri nas ni Starbucksa

Kategorija: Podjetja Tue, 21 Nov 2017 07:00:00 +0100 Ljubljana – Gospodarska rast sloni na podmeni, da rastejo tudi podjetja. Ena od oblik rasti je franšizing. Ta omogoča širitev poslovanja s pomočjo kapitala in ostalih resursov franšizojemalca. S franšizingom se širi čedalje več malih in srednjih podjetij v EU, v Sloveniji pa proces ni tako hiter, kot bi si želeli. »Franšizing se širi na globalni ravni, kar dokazuje, da je ta poslovni model še vedno zanimiv. Tako franšizojemalec kot franšizodajalec imata namreč od tega koristi,« poudarja strokovnjakinja za franšizing Edita Bečić, ki je letos kot prva v Sloveniji doktorirala iz ekonomije franšizinga. Koristi ima tudi gospodarstvo, saj se s franšizingom prenaša poslovno, upravljalsko in tehnično znanje, povzemajo se standardi kakovosti in dobre poslovne prakse. Tri milijone zaposlitev Po podatkih Evropske franšizne federacije v Evropi (skupaj s Turčijo) deluje prek ... delo več »

Več iz medija

POKAŽI VIRE
+
Delo Dnevnik Primorske Siol 24ur RTV Slo N1 Svet24 Žurnal Slovenske novice Reporter Finance Forbes Mladina Ekipa Necenzurirano Preiskovalno Požareport Nova24 SEZNAM VSEH VIROV
+
Pokaži kategorije
+
Domov Slovenija Svet Gospodarstvo Šport Scena Kronika Zanimivosti Tehnologija Kultura Zdravje Prosti čas Drugo