sobota, 27. april 2024

Lažne novice po ameriško

Kategorija: Gostujoče pero Fri, 19 Jan 2018 09:00:00 +0100 Več študij kaže, da so na rezultat ameriških predsedniških volitev novembra 2016 vplivale lažne novice z vabljivimi naslovi, ki so jih na družbenih omrežjih objavljali anonimni avtorji, da bi dosegli čim več ogledov. Facebook in Twitter sta s tem postala medijski družbi, ki oblikujeta javno mnenje o pomembnih političnih vprašanjih, in ne le platformi, ki sta olajšali stike z dolgo izgubljenimi družinskimi člani, kolegi, sošolci in prijatelji. V nasprotju s starimi mediji, ki so povečali prodajo izdaj in s tem prihodke tako, da so si pridobili zaupanje bralcev, Facebook in Twitter služita s prodajo oglasov. Več oči ko vidi oglas, več Facebook zasluži, ne glede na to, ali je objavljena vsebina resnična ali ne. Hujskaška in škodoželjna sporočila Trumpova zmaga na volitvah novembra 2016 je do tega spoznanja privedla tudi ... delo več »

Več iz medija

POKAŽI VIRE
+
Delo Dnevnik Primorske Siol 24ur RTV Slo N1 Svet24 Žurnal Slovenske novice Reporter Finance Forbes Mladina Ekipa Necenzurirano Preiskovalno Požareport Nova24 SEZNAM VSEH VIROV
+
Pokaži kategorije
+
Domov Slovenija Svet Gospodarstvo Šport Scena Kronika Zanimivosti Tehnologija Kultura Zdravje Prosti čas Drugo