sobota, 20. april 2024

Od javnomnenjskih anket do prodaje hrvaškega vina

Kategorija: Gospodarstvo Fri, 30 Mar 2018 07:30:00 +0200 Nikola Damjanić, nekdanji lastnik in dolgoletni direktor agencije Ninamedia, se je pred slabimi tremi leti umaknil iz lastništva in februarja postal samostojni podjetnik, za prokurista pa imenoval paroha srbske pravoslavne cerkve v Sloveniji Perana Boškovića. »Paroh je moj osebni prijatelj in poslovni partner. Drug drugemu sva prokurista,« pravi Damjanić. Agencijo Ninamedia, eno od vodilnih agencij za javnomnenjske in trženjske raziskave pri nas, je slabih 23 let vodil njen lastnik Nikola Damjanić. Zaradi sprememb v lastniški strukturi je sredi julija leta 2015 direktor in največji, 80- odstotni lastnik družbe postal Gregor Rupnik. Damjanić, ki je zdaj svetovalec direktorja, je bil od leta 2014 do leta 2018 član programskega sveta RTV Slovenija. Ker zakon o Radioteleviziji Slovenija v 20.členu določa, da člani programskega in nadzornega sveta ne smejo poslovati ... delo več »

Več iz medija

POKAŽI VIRE
+
Delo Dnevnik Primorske Siol 24ur RTV Slo N1 Svet24 Žurnal Slovenske novice Reporter Finance Forbes Mladina Ekipa Necenzurirano Preiskovalno Požareport Nova24 SEZNAM VSEH VIROV
+
Pokaži kategorije
+
Domov Slovenija Svet Gospodarstvo Šport Scena Kronika Zanimivosti Tehnologija Kultura Zdravje Prosti čas Drugo