sobota, 27. april 2024

Prodajalec sladoleda, ki se je uprl kulturi vplivnežev

Vedno več strank je od Joeja Nicchija zahtevalo zastonj sladoled. To so samooklicani vplivneži (influencerji), ki so mu obljubljali, da bodo fotografijo sladoleda, za katerega jim ni treba plačati, objavili na družbenem omrežju Instagram. Nicchi je te zahteve do zdaj zavračal, pred kratkim pa se je odločil objaviti obvestilo, da vplivneži pri njem plačajo dvojno ceno. Tako se ...preberite več » mladina več »

Več iz medija

Odrešenik iz Budimpešte

Priimek tako rekoč predstavlja tudi program; Magyar namreč pomeni Madžar, tudi madžarski. Novemu domoljubnemu upu Madžarov je namreč ime Péter Magyar. Vitki... mladina več »

Ljubljana kot Stuttgart in Köln

Medtem ko se je neto plača v vseh statističnih regijah v Sloveniji v zadnjih štirih letih, 2020–2023, nominalno zvišala za petino, torej za 20 odstotkov, so se... mladina več »

Iz zasebnega v javno

Založba Beletrina, ki upravlja z do zdaj edino platformo za izposojo e-knjig pri nas, s portalom Biblos, naj bi z začetkom maja za uporabnike v splošnih... mladina več »

Gazi Tivoli!

 

Že od sredine marca poteka močno oglaševana prodaja vstopnic za »Veliki koncert ob 30-letnici samostojne kariere« glasbenika Magnifica, ki naj bi se 31.... mladina več »

POKAŽI VIRE
+
Delo Dnevnik Primorske Siol 24ur RTV Slo N1 Svet24 Žurnal Slovenske novice Reporter Finance Forbes Mladina Ekipa Necenzurirano Preiskovalno Požareport Nova24 SEZNAM VSEH VIROV
+
Pokaži kategorije
+
Domov Slovenija Svet Gospodarstvo Šport Scena Kronika Zanimivosti Tehnologija Kultura Zdravje Prosti čas Drugo