četrtek, 28. marec 2024

So avtomatizirane Facebook rešitve res vedno najboljše?

Kaj prinaša Facebookova optimizacija proračuna na nivoju kampanj (ang. CBO – campaign budget optimization)? Če se je bilo do sedaj možno samostojno odločiti ali bomo uporabili CBO (campaign budget optimization) ali ne, bi naj ta funkcionalnost v kratkem postala del vsake oglasne kampanje, brez možnosti izključitve. To pomeni, da ne bomo mogli več nastavljati dnevnega […] nasvet več »

Več iz medija

{{ keyword }}

{{ text }} {{ links }} The post {{ keyword }} first appeared on https://www.nasvet.com. nasvet več »

Optimizacija Google oglasov

S postavitvijo oglasnih kampanj in oglasov se pravo delo šele začne. V kolikor želimo zagotavljati profitabilnost oglasnih akcij, skrbeti za maksimizacijo... nasvet več »

Google Ads ali SEO?

 

Pri pogovorih s podjetji velikokrat zaznam, da so v veliki dilemi, ko nanese pogovor na optimizacijo za iskalnike (ang. SEO – Search Engine Optimization) in na... nasvet več »

POKAŽI VIRE
+
Delo Dnevnik Primorske Siol 24ur RTV Slo N1 Svet24 Žurnal Slovenske novice Reporter Finance Forbes Mladina Ekipa Necenzurirano Preiskovalno Požareport Nova24 SEZNAM VSEH VIROV
+
Pokaži kategorije
+
Domov Slovenija Svet Gospodarstvo Šport Scena Kronika Zanimivosti Tehnologija Kultura Zdravje Prosti čas Drugo