petek, 26. april 2024

Ignoranca ima več obrazov in razsežnosti

Na tretjih straneh novembrskih izdaj Mladine so svoje kreativne mišice in družbeno kritiko predstavile agencije Grey Ljubljana, Studio Terminal, New Moment Ljubljana, Imago Bold in Strobl Advertising Group. Nekateri Proglasi se tako dotikajo osebne ravni, na primer v obliki prebranega, a neodgovorjenega sporočila na Facebooku, spet druga ciljajo širše, kot je ignoranca do podnebnih sprememb.preberite več » mladina več »

Več iz medija

Odrešenik iz Budimpešte

Priimek tako rekoč predstavlja tudi program; Magyar namreč pomeni Madžar, tudi madžarski. Novemu domoljubnemu upu Madžarov je namreč ime Péter Magyar. Vitki... mladina več »

Ljubljana kot Stuttgart in Köln

Medtem ko se je neto plača v vseh statističnih regijah v Sloveniji v zadnjih štirih letih, 2020–2023, nominalno zvišala za petino, torej za 20 odstotkov, so se... mladina več »

Iz zasebnega v javno

Založba Beletrina, ki upravlja z do zdaj edino platformo za izposojo e-knjig pri nas, s portalom Biblos, naj bi z začetkom maja za uporabnike v splošnih... mladina več »

Gazi Tivoli!

 

Že od sredine marca poteka močno oglaševana prodaja vstopnic za »Veliki koncert ob 30-letnici samostojne kariere« glasbenika Magnifica, ki naj bi se 31.... mladina več »

POKAŽI VIRE
+
Delo Dnevnik Primorske Siol 24ur RTV Slo N1 Svet24 Žurnal Slovenske novice Reporter Finance Forbes Mladina Ekipa Necenzurirano Preiskovalno Požareport Nova24 SEZNAM VSEH VIROV
+
Pokaži kategorije
+
Domov Slovenija Svet Gospodarstvo Šport Scena Kronika Zanimivosti Tehnologija Kultura Zdravje Prosti čas Drugo