Tretjina tovornjakov na brennerski tranzitni osi izbere drugo pot in tako prihrani pri stroških cestnine. Kot kaže raziskava, ki so jo nedavno opravili na Tirolskem, se njihova pot pri tem skrajša tudi do 120 km. A v Evropskem parlamentu tega dejstva ne upoštevajo. cipra več »
Več iz medija
Model upravljanja območja Jelovice
Obnova poškodovanega gozda in druge dobre prakse: v okviru projekta JeloviZa se je implementiral model upravljanja občutljivega naravnega območja v Sloveniji. cipra več »
[Povabilo za občine in prostorske načrtovalce]: Usposabljanje Izdelajmo skupaj...
Po uspešnem sodelovanju v usposabljanju z Občino Domžale, Občino Ribnica in Mestno občino Slovenj Gradec z izbranimi načrtovalci program Aktivno v šolo in... cipra več »
Taleči se ledeniki v zadnjih izdihljajih
Posledice podnebnih sprememb zaznamujejo ledenike že vrsto let, a najnovejši podatki alpskih držav razkrivajo kruto realnost: meritve, opravljene v letih 2022... cipra več »
Po poplavah
Katero vlogo bi lahko pri obvladovanju podnebnih tveganj imeli biosferni rezervati, je bila osrednja tema mednarodne delavnice, ki je v okviru projekta... cipra več »
Nova mreža spodbuja učinkovitejše izvajanje ukrepov varstva podnebja na območju...
Izmenjava znanja in dobre prakse na področju preprečevanja in blaženja podnebnih sprememb v jugovzhodni Evropi, mrežno povezovanje in boljše medsebojno... cipra več »
Stališče: Volitve v Evropski parlament 2024: zakaj bi tudi Švicar želel...
Švicarska referendumska demokracija ima glede okoljske in podnebne politike tudi pomanjkljivosti. Kaspar Schuler, Švicar in direktor CIPRA International, je... cipra več »
Via Alpina ponovno oživela v novi podobi
Dobra novica za daljinske pohodniške poti: na voljo je nova spletna stran, ki pohodnikom omogoča enostavno in zabavno načrtovanje poti po Alpah. cipra več »
Poraba naravnih virov je prevelika
Alpske države živijo na račun prihodnjih generacij: če bi vsi ljudje živeli tako kot prebivalci alpskega prostora, bi razpoložljive naravne vire za letošnje... cipra več »