petek, 17. maj 2024

Kako pritegniti in voditi prodajalce generacije Z

»Pri delu z vodji prodaje, ki imajo v svojih ekipah prodajnike iz generacije Z, pogosto slišimo, da jih opisujejo kot lene, nezveste, neosredotočene, občutljive in neprofesionalne,« pravi partner in vodstveni coach v podjetju Thriverse Borut Jeglič, ob tem pa poudarja, da se je treba osredotočiti na glavne trende oziroma razlike, ki izhajajo iz obdobja, tehnologije in družbe, ki obkroža generaci... finance več »

Več iz medija

POKAŽI VIRE
+
Delo Dnevnik Primorske Siol 24ur RTV Slo N1 Svet24 Žurnal Slovenske novice Reporter Finance Forbes Mladina Ekipa Necenzurirano Preiskovalno Požareport Nova24 SEZNAM VSEH VIROV
+
Pokaži kategorije
+
Domov Slovenija Svet Gospodarstvo Šport Scena Kronika Zanimivosti Tehnologija Kultura Zdravje Prosti čas Drugo