The triangle of lifelong learning: obvladovanje učnih strategij, motivacija in zaupanje v lastne sposobnosti. PISA 2022 razkriva podatke o pripravljenosti učence ... sio več »
Več iz medija
OBLIKOVANJE RECEPTA PRI POUKU ANGLEŠČINE V 5. R. S POMOČJO SPLETNEGA ORODJA...
Na OŠ Cirkovce učenci v 5. razredu ustvarjajo recept za bananin kolač s pomočjo programa Canva. Učili so se osnove oblikovan ... sio več »
Božični teden programiranja na OŠ Mislinja
Na Osnovni šoli Mislinja smo se v predprazničnem času pridružili evropski pobudi „Coding@Christmas“. S pomočjo majhnih programabilnih računalnikov Micro:bit... sio več »
Coding@Christmas izziv se izteka
Vstopamo v zadnje trenutke Code Week izziva Coding@Christmas, ki povezuje ustvarjalnost in tehnologijo v tej praznični sezoni. Prijave dogodkov lahko oddate na... sio več »
Pisa in Focus: Trikotnik vseživljenjskega učenja
The triangle of lifelong learning: obvladovanje učnih strategij, motivacija in zaupanje v lastne sposobnosti. PISA 2022 razkriva podatke o pripravljenosti... sio več »
Sodelovanje pri raziskavi »Vključevanje in delo z otroki priseljenci v vrtcih in...
ZRC SAZU, Inštitut za slovensko izseljenstvo in migracije, v sodelovanju z Ministrstvom za vzgojo in izobraževanje Republike Slovenije, v Sloveniji po vseh... sio več »
Raba digitalne tehnologije za podporo inkluzivnemu učnemu...
Razvijanje digitalnih komptenc pri otrocih, učencih in dijakih je za strokovne delavce v vzgoji in izobraževanju že samo po sebi izziv. Kako to izvajati in se... sio več »
Prvi koraki kodiranja brez računalnika in božična darila
V okviru dogodka Coding@Christmas so se učenci Osnovne šole dr. Ljudevita Pivka Ptuj, ki obiskujejo 4. razred prilagojenega izobraževalnega programa z nižjim... sio več »
Hospitacijska ura pri matematiki v 6. razredu z uporabo DT in aplikacijo...
Na OŠ Hajdina nas je uri matematike gostila učiteljica Andreja Novak z učenci 6. a in 6. b, ki so želeli našim učiteljem predstaviti uporabo aplikacije... sio več »