četrtek, 7. november 2024

So za sporno oglaševanje prehranskih dopolnil krivi mediji?

Zdravstveni inšpektorat RS obravnava mnoge primere neskladnega oglaševanja prehranskih dopolnil. Najpogosteje se zavaja s pripisovanjem učinkov preprečevanja, zdravljenja in ozdravljenja bolezni. Kakšna je vloga medijev pri lažnem oglaševanju? Sporni oglasi se predvajajo pri raznih ponudnikih medijskih storitev, ki nosijo del krivde za lažne vsebine. Za točnost navedb v oglasu je odgovoren naročni... študent več »

Več iz medija

POKAŽI VIRE
+
Delo Dnevnik Primorske Siol 24ur RTV Slo N1 Svet24 Žurnal Slovenske novice Reporter Finance Forbes Mladina Ekipa Necenzurirano Preiskovalno Požareport Nova24 SEZNAM VSEH VIROV
+
Pokaži kategorije
+
Domov Slovenija Svet Gospodarstvo Šport Scena Kronika Zanimivosti Tehnologija Kultura Zdravje Prosti čas Drugo